الیور، پسربچه ای که در نوانخانه ای به سرپرستی آقای بامبل،به دنیا می‌آید،مدتی بعد مادرش از دنیا می‌رود. با بزرگ شدن کودک، او تمام روز را در مقابل یک کاسه غذا مشغول به کار است و روزی که غذای بیشتری طلب می‌کند؛ آقای وامبل سرپرستی اش را به مردی تابوت‌ساز،می‌سپارد.روزی الیور درمواجه با توهین شاگرد تابوت‌ساز، از آنجا فرار کرده و راهی لندن می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۶۶۵۸
نویسنده مریم فلاح
جامعه‌ای که فقر و بی‌عدالتی اواسط قرن 19 درآن موج می‌زند.الیور در لندن با پسری به نام داجر آشنا شده و به خانه فاگینبرده می‌شود. فاگین جیب بری از افراد متشخص را به الیور می‌آموزد و بالاخره روزی پسرک به همراه جیب‌برهای حرفه‌ای، به میان مردم می‌رود. در حالی که او فقط شاهد سرقت کیف آقای بران لو است توسط پلیس دستگیر می‌شود.در دادگاه شاکی در مواجه با حکم سنگین قاضی، شکایت خود را پس گرفته و الیور را به خانه خود می‌آورد. جایی که طی حوادث داستان به خانواده واقعی خود دست می‌یابد .
کارتون الیور تویست،(با نام اصلی: Olive Twist) اقتباسی از دومین رمان مشهور نویسنده انگلیسی،”چارلز دیکنز”است.این کارتون استرالیایی سال 1982 به کارگردانی «ریچارد اسلاپ سیزینسکی»تولید شده است.
تعداد بازدید : 16
 
 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها